Vi lever!!!

Hej på er!

Hoppas ni alla har haft en härlig jul och ett härligt nyår!

Här var det en evighet sen man var inne kan jag säga! Ska försöka bli bättring på det tänkte jag. Kom på att man måste ju inte skriva så mycket utan kan i alla fall försöka lägga upp bilder!

Går inte att sammanfatta vad som hänt sen jag skrev sist. I stora drag så har Leia blivit hela 21 månader!!! Det är en stor tjej som pratar konstant hela tiden :) Hon har börjat på dagis på Röda trädet på Sagoskogen och det är det bästa hon vet! Leia fullkomligt älskar dagis och vi har inte haft några som helst problem. Men vi har inställningen att det kommer att komma någon gång. MEn så länge hon trivs och det känns bra så är det ju toppen!

Vi ( jag och Linus) har alltså börjat jobba båda två. Linus heltid och jag jobbar 80%. Det passar bra och Leia får inte så superlånga dagar på dagis vilket är skönt. Annars rullar livet på och det är nog mest Leia det händer saker med tror jag :)

Det som vankas härnäst är en resa till Branäs med Camilla, Saga och Kristoffer. Vi ser fram emot att åka skidor och pulka och basta :)

KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0