Snart 10 månader

Ja om fem dagar så är Leia 10 månader. Om snart 2 månader börjar jag jobba 60%. Jag ser faktiskt fram mot att få börja jobba. Det är jättemysigt att gå hemma som de flesta säger men nu har jag snart gjort det i ett år så det ska bli kul att få komma till jobbet och få det sociala som man alltid fick automatiskt förr. Det får man nu med men inte riktigt på samma sätt. Sen tror jag att jag är så lugn för att jag kommer gå hemma mån-tis och jobba ons-fre, så jag kommer få lite av varje och det känns kul :)




Dax att dyka....


....inga problem :)

Leia har nu fått eget rum och det funkar kanon. Tidigare har hon ju sovit bra men när vi la oss och när Linus gick upp hade hon en tendens att vakna. Nu sover hon från senast 20 på kvällen till 8-8.30 på morgonen! Så man börjar bli morgonsovare nu kan jag säga! Blir en omställning sen att gå upp runt 6 när jag ska börja jobba, men det löser sig. Så vi har ägnat oss åt att fixa iordning Leias rum, väntar på att tapeten som vi ska ha på ena väggen ska komma så kan jag ta en bild och lägga ut sen :)



Leia har börjat våga släppa lite ibland och stå själv och då står hon väldigt stadigt, så det handlar bara om att hon ska våga. Hon vågar gå när hon har gåvagnen att hålla i eller något bord, soffan funkar också bra! Hon  blir helt galen när hon får träffa sina kusiner och även de andra kompisarna i mammagruppen. Vi har börjat träffas lite igen. Jag och Leia träffar Camilla och Saga från gruppen lite mer och det är kul :) Nu har de som sagt lite mer utbyte av varandra och leker till och med :)


Ute och går med vagnen :)


Börjar våga släppa taget lite....


Leia och Saga har fullt upp kan man säga....

Det är väl det som händer, tänkte mest skriva lite och lägga ut lite nya bilder :)


Leia är glad nästan alltid :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej Camilla!



Vilket bra inlägg du gjort! Jag bloggar om Twilight...hihi! Längtar tills jag har en liten knatte att blogga om! :-)



Det ska bli jättekul att få ha dig som kollega igen!



Vi har det bra på jobbet! Jag tror att det är en inplanerad After Work vecka 6. Ska kolla upp det och återkommer! :-)



Nu har vi fått nya konkurenter i tipsligan. Sonny och Lena har bildat par och tippade 9 rätt på enkelrad första veckan. Vi ligger 5:a! Jag tror att det är 12 eller 13 som är med nu. Kul att vi är så många. Skicka mig gärna en rad med många rätt imorgon! :-)



Nu har jag blivit frisk, så nu kan vi ses snart! Jag ska hälsa på en liten bebis som heter Edvin någon dag. Linda i Olstorp fick barn i december, så då kommer jag gärna och hälsar på er också.



Ses snart!



Kram Ellinor

2010-01-27 @ 22:25:27
Postat av: Ellinor

After Work fredagen innan lovet! Jag skriver upp dig! :D



Ha en go helg!



KRAAAAAAAAAM

2010-01-29 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0