Valborg...

Äntligen kom en liten långhelg! Jag är ju visserligen ledig alltid men det var skönt att få lite ledig tid tillsammans med Linus och vara alla tre. Vi hämtade upp Linus på hans jobb på eftermiddagen och så bar det av hem till Leias mormor, morfar och morbröder i Båstad.

Redo att åka till Båstad!

Det var Leias första långtur i bil och det tog två timmar och hon sov hela tiden, det gick så bra! Hemma i Båstad var det lugnt som vanligt, vi tog dagen som den kom och det var skönt. På fredagen åkte vi ner till Helsingborg och hälsade på Leias gamlemormor Solveig. Och hon blev så glad över att få träffa Leia och det var skönt att träffa henne och se att hon mådde rätt så bra.
Leia tillsammans med mamma, mormor och gamlemormor

Vi träffade även min kompis Linda och pratade lite och fick höra lite Båstadskvaller så det var kul :o) Så fick Leia en jättefin present som Linda sytt, ett alldeles eget litet krypin där Leia kan ligga. Supersnällt !!!

Jag hade tänkt mig överraska Linus med att vi skulle bada på det nya Kallbadhuset de har byggt i Båstad. Man kan bada i havet, sitta i bastun med utsikt över havet och bada i en jättevarm pool utomhus. Men Linus fick än en gång lite ont i halsen och var lite småförkyld så det kändes inte så bra. Så vi sparar det till vintern istället! Pierre (min lillebror) fyllde 21 år så vi firade honom på söndagen innan vi åkte hem. Då fick Leia träffa sina kusinbarn med familjer och det var roligt :o) Hemresan gick bra även den och vår lilla söta skatt sov hela vägen hem. Innan vi landade här hemma så åkte vi och grattade Emma och gav henne en mixer som hon funderat på att skaffa. Så fick Leia träffa sina kusiner med, finns nog inga som är så förtjusta i Leia som dom!

Leia passade på att bada i badkaret hemma i Båstad. Bada är något hon verkligen tycker om!


Vi hade alltså en väldigt lugn och skön Valborg och jag tror att Linus var utvilad när måndagen nalkades med jobb!

Kommentarer
Postat av: Karin

Heeeej! Åh vad roligt att äntligen få se din blogg!! Vilka söta bilder du har lagt upp på lilla Leia! Jag kommer kika in flera gånger per dag för att se vad ni har för er!

Hoppas vi ses nästa helg när det är dags för GBG-varvet.



KRAM

2009-05-07 @ 16:14:38
URL: http://justharochnu.blogg.se/
Postat av: elin

Åh vilken liten sötis!!! Kan inte riktigt bestämma vem hon är lik...har ni vägarna förbio helsingborg någon mer gång så titta gärna förbi=)

kram

2009-05-07 @ 17:02:05
Postat av: Sani

Gud så söt hon är!! :)

2009-05-07 @ 17:37:53
Postat av: Ellinor

Hej Camilla!



Leia är verkligen hur söt som helst! Det var så roligt att ni kom till jobbet och hälsade på igår!!



Eftersom att jag redan har en blogg som heter "Camillas blogg", så fick den här heta "Leias blogg" i Bloggar jag läser på min sida.



Vi bokar in en kväll i början av juni, för mig, dig och Eva! =) Men hoppas att vi ses innan dess!



Kramar Elinor

2009-05-09 @ 19:51:50
URL: http://anglarrunthornet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0