Hälsar på på jobbet

I fredags skulle jag och Leia hälsa på på mitt jobb. Allting tajmade riktigt bra den här morgonen och jag hann med allting utan att stressa. Mycket tack vare att Leia tajmade sovningen och maten vid exakt rätt tidpunkter, det var som om hon kände på sig att hon skulle det den här dagen.


                                                                        Leia och pappsen laddar inför en jobbdag

Vi lämnade av Linus på jobbet och åkte sen vidare till mitt jobb. Det var riktigt kul att komma tillbaka och träffa alla. Och alla tyckte att Leia var sååå söt och givetvis så hade alla glömt att de verkligen är så små som Leia i början. Vi har frukost på mitt jobb på fredagmorgonen och idag fick vi även paj som Anette hade bakat. Supergott som vanligt :o)

Som sagt det var kul att vara på jobbet igen men sen kändes det även skönt att bara kunna åka därifrån och inte behöva bry sig om att just jobba. Jag träffade på en hel del av mina elever och de ville ju givetvis titta på min lilla skatt. Hon verkade trivas med att vara ett "utställningsobjekt" idag och alla var väldigt snälla mot henne. Hon fick en paket från alla på skolan och inte helt oväntat blev det en IFK Gbg sak. Hon fick ett bäddset till spjälsängen, det var riktigt kul att få och är något hon kan ha länge. Tusen tack! Linus blev själaglad :o)


                                                                           Leias jättefina bäddset, framtiden är klar!

Leia fick även en paket av Johan (min arbetskollega). Hon fick sin alldeles första bok som är en djurbok med massa fina djur att titta på. Helt underbart!

Efter att vi hade varit på mitt jobb så åkte vi till Allum och shoppade lite. Leia har börjat växa mkt på längden så vi behövde lite nya pyjamasar. Sen köpte vi en paket till Leias syssling som fyllt ett år. Därefter hämtade vi Linus på jobbet och åkte och handlade. På kvällen kom Linus kusin Christoffer och hans tjej Sandra. Vi grillade och käkade gott och hade en riktigt härlig kväll. Leia fick givetvis en paket och det var en jättesöt body samt en jeansklänning. Hon kommer bli snyggast i kvarteret den här tjejen ;o)


 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken terass..Linus har verkligen gjort ett kanonjobb!! Ser fram emot en grillning där snart =)

Åh vad Leia har ändrat sig sen vi träffades sist, hon är ju sååå söt lilltjejen!

Krama familjen från oss!

2009-05-11 @ 13:11:56
URL: http://justharochnu.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det var så kul att ni kom och hälsade på!!

Vilket superfint kort på Linus och Leia!!



Kramar Ellinor

2009-05-13 @ 19:55:22
URL: http://anglarrunthornet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0