5 år...tiden går fort!

I onsdags i förra veckan (13 maj) så firade jag och Linus lite för då hade vi varit ihop i fem år. Så den 13 är alltså "vårt" datum och nej jag har aldrig haft otur eller skadat mig ens på en fredag ;o)

Jag och Leia fixade och donade hela dagen, var iväg och köpte blommor och åkte till systemet och köpte vin och "skumpa". Man får ju slå till lite extra ibland :oD
Vi köpte blommor till Linus och sen kände jag bara för att ge honom något för att han är han och för att han är bäst och så duktig här hemma. Jag köpte ett par crocs till honom. Kanske låter lite lustigt att ge honom det. Men det är så här att på senaste tiden har han gått runt i mina rosa/blommiga crocs så jag tänkte att han kan få sina egna. Tyvärr hade de inte rosa på herravdelningen :)

Sen skulle jag laga fisk i ugnen jättegott tänkte jag och så skulle vi ha chokladfondue till efterätt. Men det sprack när jag öppnade och såg vad det var för fisk som jag tagit upp. Den fisken jag trodde det var har vi tydligen ätit upp sen ett tag tillbaka för jag hade tagit upp makrill. hmmmm inte alls vad jag tänkt mig och jag blev förvirrad och ställd....vad kan man göra med makrill!? Det blev helt enkelt att jag stekte den ......som sagt inte alls vad jag tänkt mig men gott var det i alla fall! Linus ringde från jobbet och sa att han skulle in till stan och leta efter skor då han behöver det. Vid sjutiden kom han hem och han blev nog lite förvånad över allt som jag hade fixat.

Linus hade ju inte vart och kollat på skor i stan utan han hade handlat lite till mig med. Jag förväntade...nej fel ord jag trodde att han kanske skulle köpt något smycke för det brukar han alltid göra. Men han överraskade mig och hade köpt en klänning. Jag fick en lila jättefin klänning och den passade och allt :) Senare fick jag höra av Emma ( min svägerska) att han ringt och frågat henne om vad hon trodde att jag hade för storlek.....ännu gulligare tyckte jag :) Sen inte nog med det så när vi lade oss så frågade Linus om han fick låna min kudde och prova den. (har fått en riktig kudde av Linus då jag alltid har hur många kuddar som helst för att sova bra) Klart fick han det och när jag lyfte på kudden hade han lagt en present till under min kudde!!! Kändes som julafton igen :) Då hade jag fått ett halsband med en blå kristall, han hade glömt vad den hette, men det var någon speciell kristall. Så himlans fint var det med!!! En mysig och härlig dag och kväll, där Linus verkligen överraskade mig totalt!

Vi har verkligen varit ihop i fem år....och ändå känns det ibland som det var igår vi träffades. Men sen tittar man på Leia och då inser man att tiden går....och den går verkligen fort!!!

ÄLSKAR DIG LINUS!!! PUSS!



En sån här fin klänning fick jag :)


Det fina halsbandet som används flitigt!





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Va mysigt! Grattis i efterskott! Vi har varit tillsammans i 6 år den 27 juni, jag och Lenny!



Det var en riktigt jobbig dag på skolan i fredags och när jag kom till mitt kontor på eftermiddagen så låg det en blombukett på mitt skrivbord.



Lenny hade skickat blombud med tre röda rosor och en trisslott! Gissa om jag blev glad!



Kramar i massor

Hoppas vi ses snart!

Om inte annat så hörs vi imorgon!

Det är ju dags att tippa! ;)

2009-05-19 @ 22:28:34
URL: http://anglarrunthornet.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Va mysigt! Grattis i efterskott! Vi har varit tillsammans i 6 år den 27 juni, jag och Lenny!



Det var en riktigt jobbig dag på skolan i fredags och när jag kom till mitt kontor på eftermiddagen så låg det en blombukett på mitt skrivbord.

2009-05-19 @ 22:30:00
URL: http://anglarrunthornet.blogspot.com/
Postat av: malin

Grattis i efterskott :)

2009-05-19 @ 22:34:24
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Haha! Du får ta bort några av mina kommentarer! Det tar nog ett tag innan man ser dem, så jag ska bara skicka ett av detta slag. Hihi!



Ha en mysig helg!!



Kraaam

2009-05-21 @ 23:12:23
Postat av: lina

gud vilket fint halsband och kläningen va bara så snygg.

va det den du hade på dopet?

2009-07-27 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0