Träff med mammagruppen

I torsdags i förra veckan var det dags för träff med de andra mammorna och bebisarna igen. Vi ska träffas en gång i veckan hemma hos varandra. Det ska bli kul så har man något varje vecka som man vet återkommer. Samt att det är jättetrevligt att träffa de andra mammorna och se hur alla bebisarna utvecklas. Den här gången skulle vi hem till Jenny och Lukas som bor i Lerum. De bodde i ett jättefint radhusområde. Deras radhus  var på ungefär 140 kvm sa Jenny och det var väldigt ljust och rymligt där nere. Jag ångrar mig för jag glömde helt bort att kolla in deras ovanvåning....hm...blir nog fler gånger :) Vi skulle få fika men när vi skulle sätta oss hade Jenny fixat värsta kalaset. Hon hade bakat scones och kärleksmums och vi fick kaffe och te och.....hur gott som helst!!! Hon  hade tagit recepten från "A piece of cake" som Lejla på tv gjort.....den bara måste jag ha!!!!!!


Leia på väg till kompisarna :)

Ett tag låg alla barnen på golvet, de som var där var Elliot, Lukas, Leia, Vendela och Carl. Det såg rätt komiskt ut när de låg uppradade där. De njöt verkligen och såg ut att njuta. Leia var riktigt nöjd och låg rätt så länge och rullade till och med över på sidan :) En mysig och trevlig dag och Leia var helt slut på vägen hem. Vi ser fram emot nästa träff i nästa vecka!


Så här låg de och "lekte", blir väl mer lek när de är lite större tror jag :)












 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad mysigt ni har det! Vill vrida tillbaka klockan och få uppleva den tiden igen. Ni kan ju räkna med att det blir mer livat senare ;)

Kram kram

2009-06-02 @ 12:51:20
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0