Sommarfest & 35-års fest

Helgen har bestått av mycket fest. Eller inget festande för min och Leias del men vi har varit på fest och kalas. I fredags var det sommarfest med mitt jobb Änglagårdskolan hemma hos Cicci som bor i Lerum, nära och bra :) Jag och Leia åkte dit medans pappsen roade sig med sommarfest på sitt jobb. Det resulterade i en handvolt samt att tjejerna ville klä av honom tröjan....kul....hm tveksam till det. Ja, ja, Leia och jag fick grillat i form av hamburgare...mmmm gott :) Sen var det lekar och tävlingar och vi tävlade med Mike och Johan. Lite lustigt när det var en bilmärkestävling. Man såg symbolerna för olika bilmärken och skulle skriva vilket det var. Och jag kunde fler än Johan och Mike.....hmmm trodde killar visste mest om bilar :) Jag vet inte vem som vann allt i slutändan, kommer inte ihåg om vi fick veta det. Tävlingarna bestod bland annat i att skjuta luftgevär och skjuta mål på hockey, alltså riktig hockey inget spel. Det gick rätt livat till kan man säga :) Jag och Leia styrde kosan hemåt runt halv elva tiden, nöjda och glada :)

Johan agerar hockeymålvakt :)

Leia helnöjd hos Ellinor :)

Igår lördag hade Erika 35-års fest, för hon fyller år imorgon måndag. Vi fick varma mackor och en massa annat gott bland annat tårta och rabarberpaj :) Vi fick gå en tipsrunda där det var lite blandade frågor om de som var på festen och det var rätt kul för man fick veta en hel del kul om alla! Det var en riktigt lyckad fest och Erika fick många fina presenter, kan till exempel nämna en 42 tums tv!!! Vi åkte hem runt ett tiden. Leia skötte sig så himla bra på båda festerna, åt och sov och var nöjd för det mesta. Det är som jag sagt innan så himla skönt för det gör allting mycket lättare när man vet att hon är nöjd och glad :)

Erika är jätteglad över sin nya tv :oD


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken härlig helg ni haft!!

Ska bli kul att ses på onsdag!!



Kram Ellinor

2009-06-15 @ 11:05:40
URL: http://anglarrunthornet.blogspot.com/
Postat av: Karin

Vilken fin klänning Leia har på sig ;)

Ses snart!

Kram

2009-06-16 @ 09:49:21
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0