Kusinbesök och mammaträff :)

I onsdags åkte jag och Leia upp till hennes söta kusiner Hugo och Herman. Emma och Hugo åkte iväg för att köpa present till kalas han är bjuden på samt att Emma hoppades kunna få honom klippt. Jag, Herman och Leia satt och tittade på Lilla spöket Laban. Sen tog det slut och den vanliga tv:n gick på...Herman tyckte väl att det var så där kul att se sjunde himlen så jag satte på barnkanalen åt honom. När Emma och Hugo kom hem var det en stilig kille som kom med en ny frisyr...så söt :) Vi åt mackor tillsammans och fikade. Alltid lika kul att vara där och jag är så glad över att man har så nära till dem....tar ju inte ens mer än två-tre minuter att gå.

Hugo och Herman underhåller sin lilla kusin :)


Efter att vi hade varit hos Hugo och Herman åkte vi för att träffa de andra mammorna och bebisarna. Den här gången skulle vi ses hemma hos Victoria och lilla Vendela. De bor mellan Lerum och Jonsered inne i skogen. Det var så mysigt när man åkte dit. En massa gröna träd och skog och hästar, åsnor...ja allt. De bodde verkligen idylliskt, påminde om barnen i Bullerbyn. När vi kom dit var det uppdukat kalas vill jag säga, limepaj, kladdkaka, bullar....alldeles för mycket och det var supergott :) Som vanligt hade det allt hänt lite med alla sen sist vi sågs. Lustigt man ses varje vecka men ändå har något nytt hänt varje vecka :) Leia fick låna Vendelas babygym och hon stortrivdes i det och låg och prata och sprattlade så jag insåg att det är nog dags att åka till Ikea :)

På väg till kusinerna :)

Leia har lånat Vendelas babygym



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0